Skip to main content
Think

Glavni ulaz

Biblija za oglašivače i kosmički vodič kroz advertajzing galaksiju

Svi mi u agenciji veoma dobro znamo kako izgleda kada klijent iz sektora marketinga u svojoj firmi dobije budžet za oglašavanje i onda požuri da dobije ponude od agencija. Svaka ponuda jedan korak do samoubistva. Posebno u današnje vreme kada je ceo promo svet (vezan za Marketing, Digitalni marketing, Odnosi s javnošću, Adverajzing, Medije, Bilborde i slično) utopljen u neistraženo more engleskih naziva za određene vrste promotivnih aktivnosti. Ko bi sve popamtio i još bolje koliko li je novca potrebno da se sve isproba, pa razume šta za koga ima najbolji efekat. Ako pak želite da skratite put i priupitate za savet osobu iz Marketinga, svaka će vam reći da je strategija koju njena firma nudi najbolja. Neki će vam reći da su strategije striktno za vas kreirane pun pogodak, neki će vas ubeđivati da nema ništa bez dobrog, starog klasičnog oglašavanja, a neki će vas bombardovati beskrajnim nizom nerazumljivih pojmova iz digitalnog sveta u mršavom pokušaju da vam objasni šta je to čemu vi treba da se nadate, ako uđete u svet specifičnog digitalnog oglašavanja. Ali, niko da vam kaže gde je GLAVNI ULAZ.

Zato smo mi jedan dan jednoglasno odlučili da je vreme da makar neko uputi klijente u terminologiju, sisteme, načine i slično i za sva vremena razbije haotičan svet oglašavanja i PR-a koji leži pod teškim bremenom nerazumljivih izraza i skraćenica.

Goran, Marija, Marijana, Katarina, Uroš, Nikola i ja rešili smo da napravimo Bibliju za Njegovu Svetost Oglašivača i jedan svojevrsan kosmički vodič kroz marketinšku, advertajzing i PR galaksiju.

Pa da krenemo...