Skip to main content

Odnosi s javnošću

 

Sve što kažete ili uradite jeste PR

Odnosi s javnošću su u Srbiji nepravedno okaljana struka, a njena vojska prozvana spin doktorima i prodavcima magle. Nasuprot tome, svako od nas bi trebalo da zna da su odnosi s javnošću sve ono što izgovorimo i uradimo od trenutka kada otvorimo oči do momenta kada krenemo na počinak, uključujući neverbalne znake i društvene simbole.
Hteli mi to ili ne, svakoga sekunda obavljamo komunikaciju sa našom okolinom na materijalnom, spiritualnom i energetskom nivou i upravo tu nastaje ova nauka. Pa kada to već ionako činimo, zašto to ne bismo radili na pravi i strateški način?

 

U čemu je štos?

PR nas uči o tome kako da svoju komunikaciju na svakom nivou prilagodimo specifičnim ciljnim grupama, kako bismo napravili benefit i postigli svoj cilj. Uči nas na koji način da kreiramo svoju priču i ulovimo pažnju naših klijenata, kupaca ili korisnika usluga. Vremenom se toliko razvila da su napravljeni specifični alati kojima se PR služi, a maestralan talenat za storytelling leći u osnovi PR-a. Evo kako funkcioniše ova struka: Proizvod / Usluga = Priča = Plasman priče = Emocija = Prodaja. Odnosi s javnošću grade dugoročnu strategiju koja se kroz vreme samo dopunjuje i konstantno pravi rezultat.

 

Reputacijom od zlata do poslovnog cilja

Odnosi s javnošću predstavljaju Vaš odnos prema sopstvenoj firmi, zaposlenima, kolegama iz drugih kompanija, konkurenciji, stručnoj javnosti, klijentima, javnim institucijama, državi i na kraju prema svojim rezultatima i obavezama. Kompletna slika kreiranja ovakvih odnosa zove se komunikacijska strategija koja svakoj kompaniji garantuje konkretne rezultate u procentima povećanja prodaje, proizvoda i usluga na kvartalnom, šestomesečnom ili godišnjem planu. PR omogućuje da formirate reputaciju zbog koje ćete osvojiti svoje ciljne grupe i sliku u javnosti zbog koje će Vas poštovati.

 

Ako Vi ne ispričate svoju priču, neko drugi hoće umesto Vas.

Da biste bili u stanju da formirate svoje kampanje na pravi način neophodno je da imate PRIČU koja će vas vinuti među vašu ciljnu grupu, u offline i online svetu. Zato pre svakog zahteva iz advertajzinga, predlažemo Vam da čujete njihovo mišljenje i zatražite kreativne ideje za kreativne priče, jer evo šta mogu da urade za Vas: Komunikacijske strategije, Krizni PR, Upravljanje brendom i reputacijom, Interna komunikcija, Odnosi s medijima, Press clipping, Analiza vašeg prisustva u medijima, Produkcija sadržaja, Lični PR, Projektne aktivnosti, Korporativni PR, Priprema za medijske nastupe i PR Kampanje.