• Društvene mreže

    Uspešno vođenje društvenih mreža nikada nije bilo važnije! Naš stručni tim će Vaš onlajn imidž izgraditi hitro i sa stilom.

    Za savremene biznise, prisustvo na društvenim mrežama je ključno.

    Kompanije koje ulažu u svoj vizuelni identitet i redovno objavljuju na društvenim mrežama imaju ne samo veću vidljivost, već i jaču legitimnost.

    Naš pristup

    Bavljenje društvenim mrežama, pored izdvajanja dragocenog vremena, zahteva i određena znanja i veštine, praćenje trendova u digitalnoj sferi i uopšteno poznavanje digitalnog prostora. Nije tajna da su mlađe generacije u ovom poslu veštije i sposobnije da ostvare dobre rezultate.

    Uz RAF tim marketing stručnjaka koji se sastoji od mlađih ljudi, odraslih u digitalnom svetu, ne morate da brinete o redovnom objavljivanju, estetici profila na društvenim mrežama, kao ni o tome da li je tekst koji prati objave dovoljno motivišući za vašu ciljnu grupu.

    Veća vidljivost i legitimnost

    Važno je da se za vaš brend čuje i da on bude vidljiv i prepoznatljiv. Prisustvo na društvenim mrežama je znatno olakšalo pre svega manjim biznisima da dođu do ovih marketinških ciljeva. Pored toga, kvalitetan prikaz vašeg rada je upravo ono što brendu daje veću legitimnost, čime stičete i veće poverenje potrošača i primaoca usluga.

    Komunikacija sa pratiocima/ ciljnom grupom i ostvarivanje odnosa

    Ostvarivanje komunikacije sa pratiocima i vašom ciljnom grupom je upravo ono što vas može izdvojiti u odnosu na konkurenciju. Kaže se da se sličan sličnom raduje, pa je tako približavanje ciljnoj grupi koja poseduje iste vrednosti kao i vi, odnosno vaš brend, ključno. Princip je sličan kao kod negovanja prijateljskih odnosa. Težimo da stvorimo lepu sliku o vašoj kompaniji, koja će prijati upravo vašim kupcima.

    Call To Action

    Objave na društvenim mrežama često pozivaju na akciju, i ovo se u marketingu zove CTA (Call To Action). Ove poruke imaju za cilj da podstaknu dvosmernu komunikaciju, kao i da ohrabre vašu ciljnu grupu da preduzme željenu akciju. Objave na društvenim mrežama su idealne za ovakvu vrstu komunikacije.

    Pratimo „puls” društvenih mreža

    Trendovi na društvenim mrežama se brzo smenjuju i tu je važno uhvatiti momenat. Ono što je aktuelno sada, ne znači da će biti popularno narednog meseca. Zato treba delovati hitro. 
    Sa druge strane, određeni tip sadržaja malo duže ostaje zanimljiv pratiocima, pa je tako duže i prisutan u etru. Mi smo tu da prepoznamo ove trendove i proberemo šta je dobro za vas i vaš brend.

    Sadržaj koji se plasira na različitim društvenim mrežama može biti urađen tako da najviše pogoduje baš toj društvenoj mreži. Pojednostavljeno- ono što dobro prolazi na Instagramu (fotografije i estetični Reels), ne privlači baš posebnu pažnju na YouTube-u, dok je obrnuto moguće (Instagram Reels i YouTube Shorts se mogu donekle poklapati).

    Objave na Linkedin-u su uvek biznis teme, napisane formalnijim jezikom i stilom.

    RAF proces rada

    Zašto baš RAF

    Sve što radimo, radimo zajedno na integrisan način. Naš profesionalni tim, sačinjen od veterana na polju video i audio produkcije, izradi vizuelnog materijala i kreiranju tekstualnog sadržaja, uzima u obzir potrebe klijenata zajedno sa mogućnostima trenutno pristupačne tehnologije poslednje generacije. Na taj način za vas kreiramo idealna rešenja koja funkcionišu. Upravo to izdvaja RAF Production od konkurenata.

    Korisni linkovi

    Pogledajte korisne resurse u nastavku za vodiče, kontrolne liste i šablone koji će vam pomoći da postignete svoje digitalne ciljeve.