Društvene mreže
Uspešno vođenje društvenih mreža nikada nije bilo važnije! Naš stručni tim će Vaš onlajn imidž izgraditi hitro i sa stilom.
Za savremene biznise, prisustvo na društvenim mrežama je ključno.
Kompanije koje ulažu u svoj vizuelni identitet i redovno objavljuju na društvenim mrežama imaju ne samo veću vidljivost, već i jaču legitimnost.
Naš pristup
Bavljenje društvenim mrežama, pored izdvajanja dragocenog vremena, zahteva i određena znanja i veštine, praćenje trendova u digitalnoj sferi i uopšteno poznavanje digitalnog prostora. Nije tajna da su mlađe generacije u ovom poslu veštije i sposobnije da ostvare dobre rezultate.
Uz RAF tim marketing stručnjaka koji se sastoji od mlađih ljudi, odraslih u digitalnom svetu, ne morate da brinete o redovnom objavljivanju, estetici profila na društvenim mrežama, kao ni o tome da li je tekst koji prati objave dovoljno motivišući za vašu ciljnu grupu.
Veća vidljivost i legitimnost
Važno je da se za vaš brend čuje i da on bude vidljiv i prepoznatljiv. Prisustvo na društvenim mrežama je znatno olakšalo pre svega manjim biznisima da dođu do ovih marketinških ciljeva. Pored toga, kvalitetan prikaz vašeg rada je upravo ono što brendu daje veću legitimnost, čime stičete i veće poverenje potrošača i primaoca usluga.
Komunikacija sa pratiocima/ ciljnom grupom i ostvarivanje odnosa
Ostvarivanje komunikacije sa pratiocima i vašom ciljnom grupom je upravo ono što vas može izdvojiti u odnosu na konkurenciju. Kaže se da se sličan sličnom raduje, pa je tako približavanje ciljnoj grupi koja poseduje iste vrednosti kao i vi, odnosno vaš brend, ključno. Princip je sličan kao kod negovanja prijateljskih odnosa. Težimo da stvorimo lepu sliku o vašoj kompaniji, koja će prijati upravo vašim kupcima.
Call To Action
Objave na društvenim mrežama često pozivaju na akciju, i ovo se u marketingu zove CTA (Call To Action). Ove poruke imaju za cilj da podstaknu dvosmernu komunikaciju, kao i da ohrabre vašu ciljnu grupu da preduzme željenu akciju. Objave na društvenim mrežama su idealne za ovakvu vrstu komunikacije.
Pratimo „puls” društvenih mreža
Trendovi na društvenim mrežama se brzo smenjuju i tu je važno uhvatiti momenat. Ono što je aktuelno sada, ne znači da će biti popularno narednog meseca. Zato treba delovati hitro.
Sa druge strane, određeni tip sadržaja malo duže ostaje zanimljiv pratiocima, pa je tako duže i prisutan u etru. Mi smo tu da prepoznamo ove trendove i proberemo šta je dobro za vas i vaš brend.
Sadržaj koji se plasira na različitim društvenim mrežama može biti urađen tako da najviše pogoduje baš toj društvenoj mreži. Pojednostavljeno- ono što dobro prolazi na Instagramu (fotografije i estetični Reels), ne privlači baš posebnu pažnju na YouTube-u, dok je obrnuto moguće (Instagram Reels i YouTube Shorts se mogu donekle poklapati).
Objave na Linkedin-u su uvek biznis teme, napisane formalnijim jezikom i stilom.
RAF proces rada
#2: Istraživanje
Nakon što ustanovimo šta je ono što vama treba i kakve su vaše želje i očekivanja, RAF tim počinje sa istraživanjem branše kojom se bavite. Ovaj proces može biti manje ili više kompleksan. Cilj je da unapredimo vaše poslovanje predstavljanjem vašeg brenda na najbolji mogući način, tako da se izdvojite od konkurencije i doprete do svoje ciljne grupe na najbolji mogući način.
#3: Mesečni predlog sadržaja
Svakog meseca za vas pripremamo predlog sadržaja za naredni mesec. Pre same izrade kalendara od vas očekujemo brief sa novostima iz vaše kompanije, dešavanjima, novitetima u smislu proizvoda i usluga… Pomoću informacija koje dobijamo od vas kreiramo predlog sadržaja u obliku fotografija, tekstova i video materijala, sve u skladu sa vašim potrebama.
Gotov mesečni plan se zatim šalje vama na odobrenje i eventualnu korekciju. Nakon finalnog odobrenja, objave su spremne za postavljanje na društvene mreže.
#4: Postavljanje sadržaja na društvene mreže i redovan monitoring
Ova usluga podrazumeva i našu brigu o redovnom i pravovremenom objavljivanju na mrežama. Sav tehnički posao obavljamo mi, a zatim i redovno proveravamo da li je sve postavljeno kako treba, kako ne bi došlo do grešaka.
#5: Community
Vaše objave mogu privući pažnju pratilaca. Komunikacija sa pratiocima i negovanje zajednice je za neke branše posebno bitno. RAF tim je tu da se pobrine za odgovaranje na poruke i komentare na vašim objavama. Način i stil komunikacije sa vama dogovaramo unapred, u tonu je koji je prilagođen konkretnom (vašem) brendu..
Ova aktivnost je posebno važna za izgradnju brendinga na duže staze.#6: Preduzimanje daljih koraka i predlog noviteta
Život na internetu se odvija velikom brzinom, pa su tako česte i brze promene u načinima komunikacije i plasiranju sadržaja očekivane.
Pojedincima i kompanijama je često teško da isprate ove brze promene. Upravo zato, naš digitalni tim je tu da vam predloži izmene, kako bismo bili sigurni da se vaš brend razvija u korak sa vremenom.Vođenje profila se uvek odvija u direktnoj komunikaciji sa klijentom, tako da možete da računate na to da će vaše želje, u skladu sa mogućnostima, biti ispunjene.
Zašto baš RAF
Sve što radimo, radimo zajedno na integrisan način. Naš profesionalni tim, sačinjen od veterana na polju video i audio produkcije, izradi vizuelnog materijala i kreiranju tekstualnog sadržaja, uzima u obzir potrebe klijenata zajedno sa mogućnostima trenutno pristupačne tehnologije poslednje generacije. Na taj način za vas kreiramo idealna rešenja koja funkcionišu. Upravo to izdvaja RAF Production od konkurenata.
Komunikativnost
Naši članovi tima mnogo vole da komuniciraju! Ne samo međusobno, već i sa vama. Koliko god da ste daleko, koliko god da smo odmakli u radu na vašem projektu, očekujte da ćete čuti od nas. Ne postoji jedan jedini segment izrade vašeg projekta gde vas nećemo konsultovati, pitati za razjašnjenje ili upozoriti na potencijalan problem. Komuniciranje sa RAF Production timom je važno zbog uzajamne dobiti; naši klijenti dobijaju finalni proizvod po njihovim prohtevima, a naš tim putem procesa dobija korisne informacije za dalji rad i unapređivanje. Kao klijent RAF Production-a, budite sigurni da će se redovno komuniciranje sa našim timom nastaviti i nakon što završimo vaš projekat.
Savremeni pristup
Ići napred – to je moto svake moderne firme, i RAF Production taj moto oberučke prihvata. Bilo da je u pitanju kreiranje video sadržaja, stock fotografija ili blog članaka, naši stručnjaci će primeniti najnovije metode i koristiti tehnologiju poslednje generacije da formira proizvod na koji možete biti ponosni. Biti u korak sa vremenom ume biti izazovno, ali RAF Production voli dobar izazov – jer samo iz takvih se ostvaruju dobri rezultati.
Široki opseg
Jedan pogled na naše usluge, proizvode, prethodne i buduće projekte, kao i materijal na našoj platformi, dovoljno govori o tome koliko se RAF Production angažuje. Volimo da eksperimentišemo. Volimo da se širimo. Volimo da rastemo. I što više rastemo, to više znanja i veština stičemo, što dodatno pomaže u kreiranju vaših proizvoda na jedan kosmopolitski, svetski prepoznatljiv način.
Klijent na prvom mestu
Ne postoji firma koja vam neće reći „nama je klijent na prvom mestu“, ali jedno je priča, a drugo je delo. RAF Production se gotovo isključivo bavi branšama koje vama – da, baš vama! – mogu da ostvare dobitak čak i nakon završetka inicijalnog projekta. Pride, uvek se fokusiramo da svaki proizvod ili uslugu koju ponudimo u sebi sadrži dodatni, podjednako kvalitetan benefit koji donosi zaradu i uspeh. RAF Production ne želi samo uspeh za sebe – mi želimo da vi, upravo svojim proizvodima, ostvarujete nove podvige godinama nakon što smo prvi put sarađivali!
Korisni linkovi
Pogledajte korisne resurse u nastavku za vodiče, kontrolne liste i šablone koji će vam pomoći da postignete svoje digitalne ciljeve.
Društvene mreže: ostvarivanje ciljeva
Želite da proširite domet poslovanja i generišete češći saobraćaj? Potrebna vam je jasna strategija korišćenja društvenih mreža.
Zašto je ključno da imate dobro uređen veb-sajt?
Svi benefiti koje jedan pristupačan i estetski privlačan donosi može doneti jednom poslodavcu, uz savete koji se tiču građenja kvalitetne…
Benefiti studijske fotografije
Na šta se sve odnosi termin „studijska fotografija“, šta obuhvata i kako se stručnjaci pripremaju za studijsku fotografiju?
Kako voditi društvene mreže
Digitalni svet je polje brzih i konstantnih promena, a ovo su neka zlatna pravila za vođenje društvenih mreža, uz savete…
Kako snimiti dobru reklamu
Snimiti „glupu” reklamu je luksuz, koji mnogi ne mogu sebi da priušte. Izdvajamo nekoliko elemenata i praktičnih saveta koji se…