Kreativne strategije i strategije za medije
Pružamo vam usluge koje maksimiziraju povrat ulaganja uz kreativne strategije i strategije za medije koje pomažu da postignete izuzetne rezultate.
Ukoliko još uvek nemate razvijenu strategiju za prisustvo na društvenim mrežama, vreme je da to promenite.
Ukoliko imate strategiju, ali niste zadovoljni trenutnim rezultatima, takođe je vreme da to promenite. Angažujte tim stručnjaka koji će Vam pomoći da napravite detaljan plan i kreativnu strategiju za javno istupanje, bilo na društvenim mrežama, bilo u tradicionalnim medijima.
Naš pristup
RAF marketinško-produkcijski tim će vam pomoći u formiranju strategije koja daje rezultate.
Sve počinje strategijom i ona nam je važna za trenutni rad, ali najviše značaja ima na duže staze. Strategija nam služi kao smernica za rad i omogućava nam da postavimo različite ciljeve i pratimo njihovo sprovođenje u delo.
- Pravac i fokus
Strategija služi tome da postavimo jasne, ostvarive ciljeve, kao što su povećanje svesti o brendu, generisanje potencijalnih klijenata ili poboljšanje angažovanja kupaca.
Putem postavljanja jasne strategije, možemo odrediti koje platforme su za određeni vid poslovanja najefikasnije i preusmeriti resurse na one koje će nam doneti i željeni povrat uloženog (ROI).
- Temelj za jak brend i dugoročno poslovanje
Strategija mora da prati i osigura razvoj brenda. Treba da bude postavljena tako da su njeni ciljevi na duže staze u skladu sa vizijom koju brend želi da kreira. Takođe, uzimamo u obzir i vrednosti koje brend promoviše i sve to inkorporiramo u dugoročni pristup.
Planiranje rasta je još jedna stvar o kojoj vodimo računa, tako da aktivnosti na društvenim mrežama potencijalno dovedu do proširenja ili unapređenja vašeg poslovanja.
- Doslednost
Formiranje strategije uključuje i osmišljavanje mesečnih kalendara sadržaja. Kalendar, koji obezbeđuje redovno i dosledno objavljivanje je važan, kako bi pratioci znali šta tačno da očekuju od vašeg online prisustva. Doza predvidivosti je poželjna, a doslednost pomaže u tome da publika ostane zainteresovana i angažovana.
Glas brenda je sledeća važna stvar. Formiranjem strategije, obraća se pažnja i na način i ton komunikacije, koji moraju biti u skladu sa vrednostima brenda i interesovanjima ciljne grupe.
- Izdvajanje od konkurencije
Još jedan važan korak u kreiranju strategije, koji nam daje smernice za dalji rad.
Analizom tržišta dolazimo do strateški bitnih zaključaka o tome šta može izdvojiti upravo vas, u odnosu na konkurenciju.
Različite stvari ovde dolaze u obzir, a neke od njih mogu biti: vrednosti koje promovišete, materijali koje koristite za izradu predmeta koje prodajete, platne pogodnosti koje drugi nemaju, već postojeći klijenti koji su zadovolji vašom robom ili uslugom, itd.
- Merenje učinka i poboljšanje strategije
Uz jasnu strategiju, postavljamo specifične metrike učinka i KPI-jeve kako bismo pratili napredak. Ovo olakšava merenje uspeha i pronalaženje oblasti kojima je eventualno potrebno poboljšanje.
Analizom učinka u odnosu na strategiju možemo razumeti šta funkcioniše, a šta ne, što nam dalje omogućava da vremenom prilagodimo i usavršimo pristup.
RAF proces rada
Kako mi to radimo
#2: Predlog strategije i plana sadržaja
RAF tim radi istraživanje i dolazi do konkretnih predloga za strategiju, koju zatim predstavlja vama.
#3: Vaš feedback
Kada pogledate predloge koje smo pripremili, od vas očekujemo povratnu informaciju. U ovom koraku radimo na eventualnim izmenama i dorađujemo strategiju, kako bi bila u potpunosti u skladu sa vašim očekivanjima i ciljevima.
#4: Kada je strategija pripremljena i usvojena, možemo početi sa njenim sprovođenjem.
Ukratko, strategija iscrtava mapu puta za vaše komunikacione , osiguravajući da su svrsishodne, dosledne i efikasne u postizanju vaših poslovnih ciljeva.
Zašto baš RAF
Sve što radimo, radimo zajedno na integrisan način. Naš profesionalni tim, sačinjen od veterana na polju video i audio produkcije, izradi vizuelnog materijala i kreiranju tekstualnog sadržaja, uzima u obzir potrebe klijenata zajedno sa mogućnostima trenutno pristupačne tehnologije poslednje generacije. Na taj način za vas kreiramo idealna rešenja koja funkcionišu. Upravo to izdvaja RAF Production od konkurenata.
Komunikativnost
Naši članovi tima mnogo vole da komuniciraju! Ne samo međusobno, već i sa vama. Koliko god da ste daleko, koliko god da smo odmakli u radu na vašem projektu, očekujte da ćete čuti od nas. Ne postoji jedan jedini segment izrade vašeg projekta gde vas nećemo konsultovati, pitati za razjašnjenje ili upozoriti na potencijalan problem. Komuniciranje sa RAF Production timom je važno zbog uzajamne dobiti; naši klijenti dobijaju finalni proizvod po njihovim prohtevima, a naš tim putem procesa dobija korisne informacije za dalji rad i unapređivanje. Kao klijent RAF Production-a, budite sigurni da će se redovno komuniciranje sa našim timom nastaviti i nakon što završimo vaš projekat.
Savremeni pristup
Ići napred – to je moto svake moderne firme, i RAF Production taj moto oberučke prihvata. Bilo da je u pitanju kreiranje video sadržaja, stock fotografija ili blog članaka, naši stručnjaci će primeniti najnovije metode i koristiti tehnologiju poslednje generacije da formira proizvod na koji možete biti ponosni. Biti u korak sa vremenom ume biti izazovno, ali RAF Production voli dobar izazov – jer samo iz takvih se ostvaruju dobri rezultati.
Široki opseg
Jedan pogled na naše usluge, proizvode, prethodne i buduće projekte, kao i materijal na našoj platformi, dovoljno govori o tome koliko se RAF Production angažuje. Volimo da eksperimentišemo. Volimo da se širimo. Volimo da rastemo. I što više rastemo, to više znanja i veština stičemo, što dodatno pomaže u kreiranju vaših proizvoda na jedan kosmopolitski, svetski prepoznatljiv način.
Klijent na prvom mestu
Ne postoji firma koja vam neće reći „nama je klijent na prvom mestu“, ali jedno je priča, a drugo je delo. RAF Production se gotovo isključivo bavi branšama koje vama – da, baš vama! – mogu da ostvare dobitak čak i nakon završetka inicijalnog projekta. Pride, uvek se fokusiramo da svaki proizvod ili uslugu koju ponudimo u sebi sadrži dodatni, podjednako kvalitetan benefit koji donosi zaradu i uspeh. RAF Production ne želi samo uspeh za sebe – mi želimo da vi, upravo svojim proizvodima, ostvarujete nove podvige godinama nakon što smo prvi put sarađivali!
Korisni linkovi
Pogledajte korisne resurse u nastavku za vodiče, kontrolne liste i šablone koji će vam pomoći da postignete svoje digitalne ciljeve.
Društvene mreže: ostvarivanje ciljeva
Želite da proširite domet poslovanja i generišete češći saobraćaj? Potrebna vam je jasna strategija korišćenja društvenih mreža.
Zašto je ključno da imate dobro uređen veb-sajt?
Svi benefiti koje jedan pristupačan i estetski privlačan donosi može doneti jednom poslodavcu, uz savete koji se tiču građenja kvalitetne…
Benefiti studijske fotografije
Na šta se sve odnosi termin „studijska fotografija“, šta obuhvata i kako se stručnjaci pripremaju za studijsku fotografiju?
Kako voditi društvene mreže
Digitalni svet je polje brzih i konstantnih promena, a ovo su neka zlatna pravila za vođenje društvenih mreža, uz savete…
Kako snimiti dobru reklamu
Snimiti „glupu” reklamu je luksuz, koji mnogi ne mogu sebi da priušte. Izdvajamo nekoliko elemenata i praktičnih saveta koji se…