• Kreativne strategije i strategije za medije

    Pružamo vam usluge koje maksimiziraju povrat ulaganja uz kreativne strategije i strategije za medije koje pomažu da postignete izuzetne rezultate.

    Ukoliko još uvek nemate razvijenu strategiju za prisustvo na društvenim mrežama, vreme je da to promenite.

    Ukoliko imate strategiju, ali niste zadovoljni trenutnim rezultatima, takođe je vreme da to promenite. Angažujte tim stručnjaka koji će Vam pomoći da napravite detaljan plan i kreativnu strategiju za javno istupanje, bilo na društvenim mrežama, bilo u tradicionalnim medijima.

    Naš pristup

    RAF marketinško-produkcijski tim će vam pomoći u formiranju strategije koja daje rezultate. 

    Sve počinje strategijom i ona nam je važna za trenutni rad, ali najviše značaja ima na duže staze. Strategija nam služi kao smernica za rad i omogućava nam da postavimo različite ciljeve i pratimo njihovo sprovođenje u delo.

     

    • Pravac i fokus

    Strategija služi tome da postavimo jasne, ostvarive ciljeve, kao što su povećanje svesti o brendu, generisanje potencijalnih klijenata ili poboljšanje angažovanja kupaca.

    Putem postavljanja jasne strategije, možemo odrediti koje platforme su za određeni vid poslovanja najefikasnije i preusmeriti resurse na one koje će nam doneti i željeni povrat uloženog (ROI). 

    • Temelj za jak brend i dugoročno poslovanje

    Strategija mora da prati i osigura razvoj brenda. Treba da bude postavljena tako da su njeni ciljevi na duže staze u skladu sa vizijom koju brend želi da kreira. Takođe, uzimamo u obzir i vrednosti koje brend promoviše i sve to inkorporiramo u dugoročni pristup.

    Planiranje rasta je još jedna stvar o kojoj vodimo računa, tako da aktivnosti na društvenim mrežama potencijalno dovedu do proširenja ili unapređenja vašeg poslovanja.

    • Doslednost

    Formiranje strategije uključuje i osmišljavanje mesečnih kalendara sadržaja. Kalendar, koji obezbeđuje redovno i dosledno objavljivanje je važan, kako bi pratioci znali šta tačno da očekuju od vašeg online prisustva. Doza predvidivosti je poželjna, a doslednost pomaže u tome da publika ostane zainteresovana i angažovana.

    Glas brenda je sledeća važna stvar. Formiranjem strategije, obraća se pažnja i na način i ton komunikacije, koji moraju biti u skladu sa vrednostima brenda i interesovanjima ciljne grupe. 

    • Izdvajanje od konkurencije

    Još jedan važan korak u kreiranju strategije, koji nam daje smernice za dalji rad.

    Analizom tržišta dolazimo do strateški bitnih zaključaka o tome šta može izdvojiti upravo vas, u odnosu na konkurenciju.

    Različite stvari ovde dolaze u obzir, a neke od njih mogu biti: vrednosti koje promovišete, materijali koje koristite za izradu predmeta koje prodajete, platne pogodnosti koje drugi nemaju, već postojeći klijenti koji su zadovolji vašom robom ili uslugom, itd.

    • Merenje učinka i poboljšanje strategije

    Uz jasnu strategiju, postavljamo specifične metrike učinka i KPI-jeve kako bismo pratili  napredak. Ovo olakšava merenje uspeha i pronalaženje oblasti kojima je eventualno potrebno poboljšanje.

    Analizom učinka u odnosu na strategiju možemo razumeti šta funkcioniše, a šta ne, što nam dalje omogućava da vremenom prilagodimo i usavršimo pristup.

    RAF proces rada

    Kako mi to radimo

    Zašto baš RAF

    Sve što radimo, radimo zajedno na integrisan način. Naš profesionalni tim, sačinjen od veterana na polju video i audio produkcije, izradi vizuelnog materijala i kreiranju tekstualnog sadržaja, uzima u obzir potrebe klijenata zajedno sa mogućnostima trenutno pristupačne tehnologije poslednje generacije. Na taj način za vas kreiramo idealna rešenja koja funkcionišu. Upravo to izdvaja RAF Production od konkurenata.

    Korisni linkovi

    Pogledajte korisne resurse u nastavku za vodiče, kontrolne liste i šablone koji će vam pomoći da postignete svoje digitalne ciljeve.